tiistai 30. joulukuuta 2014

Kiitos vuosi 2014. Opettelun vuosi!

Kiitos vuosi 2014. Olet ollut niin kovin opettavainen. Olet tuonut mukanasi suuria kasvun paikkoja. Olen joutunut kamppailemaan itseni ja sisäisen hyvinvointini kanssa.



Olen myös haastanut itseni äitinä ja puolisona. Olet opettanut minua olemaan läsnä, vaikka se ei aina ole ollutkaan helppoa kaiken kiireen keskellä.


Olet opettanut minua rakastamaan itseäni ja kunnioittamaan sitä kuka olen. Vaikka muut yrittävät nujertaa, olet muistuttanut että, kuuntele sydäntäsi ja ole oma itsesi. Se ei ole ollut helppoa, mutta olen jo hiukan ymmärtänyt mitä tarkoitat.



Vuoteen 2014 on myös mahtunut paljon iloa. Toinen vuosi on alkanut uudessa Unelma talossa, maaseudun syleilyssä. Olet tuonut mukanasi uusia ajatuksia ja unelmia paikan suhteen. Olet tuonut eteeni ihmisiä, jotka ovat luoneet minuun uskoa toteuttaa unelmiani.



Ensi vuodeksi toivon ripauksen lisää rohkeutta, hyppysellisen onnea ja ison kauhallisen rakkautta.



Kiitos näistä tärkeistä opeista. Harjoitukset jatkuvat!

<3 Amppu


1 kommentti: